malinvivi

Helg.

Publicerad 2012-09-30 19:53:49 i

Nu är helgen över och jag har söndagsångest 3000.
I lördags hämtade David, Säle, Jocke & Madde upp mig för att spendera några timmar uppe på A6.
Lördagskvällen spenderades hos Thess. Mat, vin & musik. Ljuvligt!
Tror inte riktigt att min periodiska fasta tål vin. Jag blev full som ett jävla ägg efter att vi varit ute och dansat på APT.
Satt som en efterbliven hundvalp på bussen och sa till mig själv att jag precis kommit till helvetet. Så fel jag hade, helvetet öppnade sig när jag vaknade i morse. Bakis som en jävla åsna för första gången i mitt liv, jag kunde knappt andas utan att vilja självdö.
Att gå till toaletten var inte att tänka på, tanken att resa mig upp gjorde mig illamående. Jag vill tacka någon form av Gud att jag inte behöver utstå detta varje gång jag dricker. Uttrycket jag ska aldrig mer dricka har fått en ny innebörd. Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur en människa som känner såhär varje gång de har druckit någonsin gör om det. Det är vad jag kallar ren idioti. Nu är klockan halv 8 på kvällen och det känns fortfarande som om jag är full, så fort jag öppnar munnen osar det ut ett moln av sprit.
Nu ska jag glo in i väggen och gråta över att jag behöver gå till jobbet imon.

Kommentarer

Postat av: nandie

Publicerad 2012-10-01 14:56:14

Haha! 23+ du vet

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-10-07 19:37:04

Been there, Done that!! Hände mig första och sista gången utanför El Toro på Chaparrall 1984... Alko-Satan stirrade mig i vitögat och gapflabbade under tiden som jag spydde billigt Auroravin genom de flesta anatomiska öppningar på min kropp, mest ur näsan.. Efter det sippar jag lite lätt;)) Man ska lära sig av läxorna!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela