malinvivi

-!-

Publicerad 2012-11-19 23:34:52 i

Gaaaaah!
Skrev just ett 3-jävla-år-långt-inlägg till er,
Vafan menar blogg.se med att radera det?
Hur fan kan ni göra så mot er största inkomstkälla? Ni ska få sota.

Yada Yada.
Att uppdatera er om allt som har hänt skulle ha varit ett rent suicidemission,
därför ska jag försöka bespara era hjärnor, känslor & agg med en
liten återblick.

-Min födelsedagsvecka var bästa i hela världen (just för att lilla söta jag firade 14 jordsnurr, kramizzzz) Fina människor som hälsade på mig under denna vecka & jag fick mer än jag någonsin krävt.
Är så tacksam.

-Mitt jobb tvingar mig att ta ut 10 semesterdagar innan den 20 december
(Ok?!) därför är jag nu ledig varje måndag & fredag. Som om jag inte ligger hemma som en herrelös hund & stirrar in i väggen redan.

-Jag är arbetslös efter den 20 december. Jag har fortfarande inte bestämt mig för om det är en bra sak eller inte. Eller vem försöker jag lura, HELL-FUCKING-YES!

-Var på 50-tals-partey i lördags.
Sinnes natt. Tänker inte ens ge er fördelen till att förnedra mig.

-Jag vill fortfarande anlita en mördare som plockar människan som tyckte att: ahaaaa, varför inte göra ett dåligt slut på världens näääästan (typ 12e) bästa film? Twilight, Jag kommer aldrig glömma hur du har förstört mig, den tanken tar jag med mig ner i graven.

-Jag har fått Jenny som granne, så nu springer hon här varje jävla sekund på dygnet. Not forever alone!!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-11-20 21:39:27

Saknar den dagen så sjukt mycket nu! Den var så bra. Saknar dig fina vän.

Postat av: Lina

Publicerad 2012-11-20 21:39:58

Saknar den dagen så sjukt mycket nu! Den var så bra. Saknar dig fina vän.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela