malinvivi

Lost.

Publicerad 2012-11-29 12:24:34 i

Nu tänker jag inte vara dyster & patetisk mer, inte mer för denna gången i alla fall! Nu tar jag en
4-dagars-jävla-bra-helg!

Jag och Jonas har satt upp
Jönköpings första gran.
Jag antar i alla fall att det bara är
Vi som är så slutna i huvudet.

Var ju i Gnosjö förra veckan.
Älskar att komma hem utan att
behöva bo där. Älskar att bli älskad hemma hos mamma, älskar att tjafsa
hos pappa, älskar att få träffa mina systrar. Jag älskar att få röka med Maria. Jag hatar att jag trivs så bra där!

Nu ska jag och Jonas åka och bada.
Eh hahaha. Varför har jag inget
riktigt svar på.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-12-16 22:49:54

Vi älskar att ha dig hemma :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela