malinvivi

2012.

Publicerad 2012-12-29 22:50:04 i

GJORDE DU NÅGOT I ÅR SOM DU ALDRIG GJORT FÖRUT?
Första året utan att skriva några texter.

HÖLL DU NÅGRA AV DINA NYÅRSLÖFTEN?
Jag skulle gå ner i vikt, som vanligt.
Jag höll mitt löfte och gick ner 12 kilo,
Dock så gick jag ju upp alla igen,
Så vet inte riktigt om det var en
rättvis deal.

BLEV NÅGON/NÅGRA AV DINA VÄNNER FÖRÄLDRAR IÅR?
No, men nästa år.

DOG NÅGON SOM STOD DIG NÄRA IÅR?
Ja.

VILKA LÄNDER BESÖKTE DU?
Länder? Har inte ens varit utanför
stadsgränsen.

ÄR DET NÅGOT DU SAKNAT UNDER 2012 SOM DU VILL HA MER AV 2013?
London, vänner.

VILKET DATUM FRÅN ÅR 2012 KOMMER DU ALLTID MINNAS?
Hela april.
Dödsfall & förlovning.

VAD VAR DIN STÖRSTA FRAMGÅNG 2012?
LCHF & jobbet.

STÖRSTA MISSTAGET?
Låtit människor jag älskat gå.

HAR DU VARIT SJUK ELLER SKADAT DIG IÅR?
Smått sinnessjuk.

BÄSTA KÖPET?
Alla mina doc. & metaltown.

VAD SPENDERADE DU MEST PENGAR PÅ?
Doc. & LCHF

GJORDE NÅGONTING DIG RIKTIGT GLAD?
20 april.

VILKA SÅNGER KOMMER ALLTID PÅMINNA DIG OM 2012?
Peter Lemarc - tootoolah, Crying day care choir - july & friska viljor - arpeggio (alltid)

VAR DU GLADARE/LEDSNARE IÅR ÄN FÖRRA ÅRET?
De senaste tre åren har jag
ju inte pundat uppåttjack direkt.

VAD ÖNSKAR DU ATT DU GJORT MER?
Tränat & spenderar tid på vänner och
saker som jag faktiskt tycker om.

VAD ÖNSKAR DU ATT DU GJORT MINDRE AV?
Blivit fet, paranoid över människors
tankar.

HUR TILLBRINGADE DU JULEN?
Mys hos mamma & mat hos pappa.

BLEV DU KÄR IÅR?
Var redan kär.

FAVORITPROGRAM PÅ TV?
Så mycket bättre & Pluras kök.

BÄSTA BOKEN DU LÄST IÅR?
Plura.

STÖRSTA MUSIKALISKA UPPTÄCKTEN?
Återigen förälskad i The killers, Kent
& Peter Lemarc

NÅGOT DU ÖNSKADE DIG PÅ DIN FÖDELSEDAG SOM DU FICK?
Doc. & stereo.

NÅGOT DU ÖNSKADE DIG MEN INTE FICK?
Noooo.

VAD GJORDE DU PÅ DIN FÖDELSEDAG 2012?
Jobbade & pussades med Jonas.

FINNS DET NÅGONTING SOM SKULLE GJORT DITT ÅR ÄNNU BÄTTRE?
En varm jävla sommar kanske.

HUR SKULLE DU BESKRIVA DIN STIL 2012?
Så jävla svart & pösig.
Årets personlighet flöt igenom året.

VAD FICK DIG ATT MÅ BRA?
LCHF.

VILKEN KÄNDIS VAR DU MEST SUGEN PÅ?
Tom Hardy.

VEM SAKNADE DU?
Maria, Nandie, Lina & Thess.

DEM BÄSTA NYA MÄNNISKORNA DU LÄRDE KÄNNA?
Var jävligt dåligt med det under året, kunde ju inte ens behålla de jag hade.
Men alexandra, cici & Jenny var finast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela