malinvivi

2012

Publicerad 2012-12-31 14:07:00 i Allmänt

 
2012 är snart över.
Det har varit ett osjälviskt, ledsamt & lyckligt år.
Mycket har hänt, men egentligen ingenting alls.
 
JANUARI.
Vädigt tråkig månad, vilket januari alltid är.
Jag hade precis börjat jobba som fritidspedagog på Öxnehaga.
Ett jobb som gjorde så ont i hjärtat men samtidigt stärkte det mitt ego.
FEBRUARI.
Det var en svårt månad för mig.
Jag var osäker på väldigt mycket.
Jag var väldigt sluten, och orkade knappt svara i telefon när någon ringde.
Spenderade mycket tid hemma i Thess fönster.
MARS.
Vi fick en ny familjemedlem, Ludde.
Hjärtat kändes inte längre så tungt.
Våren var snart här och solen räddade mig många dagar.
Hela min tillvaro kretsade runt träningen & LCHF.
APRIL.
Bästa & sämsta månaden 2012.
Tränade som ett as och hade gått ner 8 kilo sen Januari.
Jonas & jag förlovade oss. finaste dagen.
En man dog. fanns inga ord.
Jag & Jonas åkte till Helsingborg.
In Flames spelade i Huskvarna. Årets bästa spelning.
MAJ.
Fortfarande träning, jag hade gått ner 10 kilo.
Mycket fest denna period.
Mycket vin på min balkong.
Jag gick vårruset & var överlycklig över att inte ha dött.
JUNI.
Var en oerhört stolt storasyster när Pernilla tog studenten.
Hon var den finaste människa jag har sett på sin bal.
Vi spenderade en vecka hemma i Hillerstorp.
Metaltown i mitten på månaden. Underbart.
Spenderade en vecka i Smögen med Jonas.
Firade midsommar med fint folk.
JULI.
Ganska tom måndag.
Sommaren regnade verkligen bort.
Mycket fest & stor press på jobbet som ansvarig över 30 barn.
AUGUSTI.
Regn. regn. regn.
Har inga minnen ifrån Augusti så antar att den inte var så bra.
SEPTEMBER.
Började på mitt nya jobb.
Fina Lina var här och spred kärlek.
Madde & Säle hade inflyttningsfest.
OKTOBER.
Jag och Jonas var i Stockholm. fantastiskt.
det var typ det.
NOVEMBER.
Mycket som hände i November.
Var på Ladies night med Mamma & Pernilla.
Jag fyllde 23.
Mina tjejer överraskade mig med tårta och äventyr. Bästa dagen.
Jag hade födelsedagsfest.
50-tals party i Norrahammar.
DECEMBER.
Har inte alls prioriterat träning och hälsa.
Jobbade min sista dag på myran.
Kom in på min utbildning.
Firade jul hemma i Gnosjö/Hillerstorp.
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-01-02 00:00:54

<3!!!

Postat av: pernilla

Publicerad 2013-01-19 11:07:56

uppdatera mera!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela