malinvivi

Födelsedag!

Publicerad 2012-11-08 07:55:09 i

Många dagar har gått,
Jag har haft en fantastisk födelsedag
med otroligt fina presenter!
Barnen firade mig på jobbet & jag
Fick en massa vin av mina kollegor.
Fikade med cici igår och fick
en present jag kommer ha mycket nytta av. Jonas var helt fantastisk & ställde sig & gjorde frukost klockan 6 på sin lediga dag, fick en rosa stereo & ett par vita doc, heaven!
Ladies night i fredags med mamma
& Nutta, kul!
Nu på lördag ska jag ha fest, träffa
många människor jag inte har sett på länge, Maria & Lina känns mest lovande.
Nu blir det jobb, suuuuuck!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-11-09 13:12:06

Yippie Kay yay mtf! Imorgon ses vi <3 like it aloooot.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela