malinvivi

Klass.

Publicerad 2013-03-17 16:30:00 i

Jag köpte ett par byxor i London 2008.
Jag älskade dessa förbannade byxor. Min hjärna älskade inte mig själv
tillräckligt för att jag skulle hålla den vikt dessa byxor krävde att jag skulle ha.
Senast jag använde de var i slutet av
min tid i London, alltså våren 2009.
De har legat som en påminnelse i min garderob i många år nu.
Jag har med skräck provat de en gång om året, för att se om jag mot alla odds skulle komma i de igen.
Ungefär lika stor chans som att Gud skulle utse mig till hans bästa barn.
Av en slump kom de fram idag.

De passar bättre nu än vad de gjorde
när jag köpte de. Tyvärr så är de inte
hälften så snygga idag som jag trodde att de var när jag var 19 år.
MEN JAG KOM I FANSKAPET.
Nu kan jag slänga de med gott samvete.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-03-26 20:58:26

Så jävla duktig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela