malinvivi

Valborg!

Publicerad 2012-05-01 22:42:33 i Allmänt

Hola mr Rudolf!
Jag har haft en sinnes bra ledighet.
Därav bristen på ord.
I fredags åkte jag och Jonas till
Helsingborg! Vilken jävla stad alltså.
Vi behövde verkligen den här helgen.

I måndags kom finaste lina och Benny
hit, vi grillade och ölade.
Va lycklig jag är som får tillbringa
tid med människor som ger mig så
mycket fin energi.

Idag har jag och Jonas varit uppe
i Stadsparken. Lollo kom förbi en stund
och joinade oss för minigolf.
Jag vann såklart.

Jag känner att livet vänder just nu,
Jag börjar må bättre och det är en
konstig känsla. Varför ska jag få må
bra när en fin människa har förlorat
sin pappa? Varför ska livet få gå
vidare för mig när livet har stannat
för deras familj. Skuld. Livet har varit
upp och ner de senaste veckorna
och jag skäms över hur dålig vän jag har varit, hur jag har satt mina känslor före hennes. Att jag inte ens orkat
Ringa för att fråga hur de mår.
Antar att jag är rädd för svaret.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-05-02 11:25:17

<3!!

Postat av: Nandie

Publicerad 2012-05-03 00:31:38

Malin! Jag vet vart jag har dig ändå! Äkta vänskap du vet. Känn inte någon skuld, livet är hårt ibland. Man fattar inte varför det ska vara så.. Men de är tydligen de som tillhör livet vare sig man vill eller inte.



Jag älskar dig <3

Postat av: Maria

Publicerad 2012-07-07 18:46:28

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela