malinvivi

Loreen,

Publicerad 2012-05-27 10:31:10 i Allmänt

Ännu en underbar helg.
Livet vänder nu, jag känner det på mig.
Eller så kanske solen lurar oss alla?
Problemen försvinner så lätt med solen,
Eller i alla fall gömmer sig för ett tag.

I fredags var jag och Cecilia nere på
stan, ett helveteshav med folk,
Dock mysigt.
I lördags kom Jonas mamma in till stan
och vi gick på marknaden. Lika
mycket folk fast mindre sol.
På kvällen kom mina fina killar + Madde
in till stan. Vi grillade, solade på
vätterstrande & hamnade på öltältet
inne i stan.

Alltså loreen, fina fina loreen.
Vilken kvinna.
Det fanns inget annat än vinst.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-05-29 08:47:08

Vilka mysiga bilder. Vad behöver man mer än fint väder och goda vänner.. Loreeeeennn<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela