malinvivi

Shelley

Publicerad 2012-03-24 10:33:05 i Allmänt

Hej mina fina!
Vaknade klockan 7. En lördag?
Har mått sinnessjukt bra den senaste
Veckan, kan det vara vädret?
Jag känner ett konstant lyckorus.
Är det så här det känns att vara lycklig?
Om det nu är så det ska kännas, jävlar vilken känsla!

Jag har börjat känna vardagslyckan, nu lever jag inte längre för helgerna.
Nu njuter jag av mitt fantastiska jobb, fina människor i min omgivning och ytterst små saker!

I måndags var jag på bio med Lollo, filmen var kass men sällskapet var fint.
I onsdags var jag, Jonas, lina och Benny på olearys för att se hv svina
(såååååå underbart att de åkte ut)

Har noll tid att prata mer,
Jag måste pussa på Jonas.
Jag fick ett akut pussbegär!!



Fina fina Lina

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-03-25 04:04:47

Du är fin! <3

Postat av: nandie

Publicerad 2012-04-05 15:21:25

<3!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela