malinvivi

LCHF!

Publicerad 2012-03-04 20:09:31 i Allmänt

Nu ska jag ge er något as tråkigt!
Jag vet att några av er LCHF,AR.
Därför bjuder jag på ett recept.
Jag har provat att göra 200 lchf bröd,
antingen smakar de ägg, är för mjuka,
är tunnare än en mikromillimeter eller
helt enkelt skit äckliga.
Det brödet jag gjorde idag blev jätte bra.

Eftersom att jag egentligen hatar
recept och skit på bloggar så
ska jag inte dra ut mer på det.
(eftersom att jag är en fejkbloggare
så tar jag ju inte kort på precis allt
jag äter eller gör, därför har jag google,
min vän till hjälp. Bilden var det närmsta
jag kunde komma resultatet)

Du behöver:

1 msk Fiberhusk
1 liten nya salt
1 tsk bakpulver
2 dl skalade sesamfrön
3 Ägg
2 dl riven ost
Vallmofrön

Gör så här:

Blanda alla torra ingredienser.
Lägg i ost och ägg och rör till en jämn smet.
Bred ut på bakplåtspapper och strö över vallmofrön.
Grädda mitt i ugnen,  225 grader, 8-10 minuter.



BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela