malinvivi

haters.

Publicerad 2012-03-02 17:46:29 i Allmänt

hey bandidos!
jag vet att jag lovade er ett hatiskt inlägg igår.
Well, I suck!

Here you go.
Jag HATAR:

-Smilisar, så sjukt irriterande på bloggar.
det ser totalt oseriöst ut.

- 2011 modet, allt skulle vara så jävla alternativt.
Löjliga samhällsbrudar som helt plötsligt tror att de ska vara rockiga.
(jag lovar, jag är rock. Jag gillar faktiskt en låt med Volbeat som
radio har spelat sönder)

- Folk som helt plötsligt inte har gått i skolan.
Folk som inte vet hur en punkt ska användas,
utan gör 3 meter långa meningar.
(ps.a att jag spyr ut en massa punkter i bloggen,
dock så vet jag ju i alla fall när det är rätt eller fel)

- folk som fortfarande håller på HV!


så, här fick ni ett brutalt hatiskt inlägg.
Måste ju spy galla någonstans.

Måste bara tillägga att jag är ganska snäll annars.
...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela