malinvivi

Fina människor!

Publicerad 2012-03-25 21:36:21 i Allmänt

Tänkte bara sprida lite kärlek!
Vi människor är så dåliga på att
Berömma och hissa andra personer.
Särskilt vi tjejer, vi är otroligt duktiga
På att klanka ner på just andra tjejer.
De är lite för tjocka, fult hår eller dumma. Det vi egentligen menar är att de är snygga, finare kropp än vad jag har. Vi är hotade av något vi egentligen borde vara stolta över. Jag har varit precis likadan och trott att mitt självförtroende skulle bli bättre bara en annan tjej är "fulare" än vad jag är. Det är så fel! Att kunna se en persons fina sidor gör dig starkare.

Med den parentesen så ska jag komma till vad jag skulle ha sagt från början. Just kärlek.
Någon jag vill hissa är lina.
Lina är en sjukt rolig, fin och varm människa! Hon är en sådan människa som man kan spendera 10 minuter med och sedan känna att man kan berätta hela sitt sjuka liv för! Vilken brud alltså.
Nu ska jag bryta trenden och skriva att hon är sjukt snygg och otroligt smart! PUSS på sådana människor!

Det räcker inte att tycka om en person,
Låt personen veta att du tycker om den också! Ge mer komplimanger.


Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-03-25 22:46:28

Fick skräp i ögat.. Så fina ord så du anar inte! Tack Malin, DU är en fin människa. Tack för att du gör allt lite lättare <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela