malinvivi

hope.

Publicerad 2012-06-25 23:21:29 i Allmänt

hola mr. butthead.
Har ungefär 40 sidor att skriva till er.
det tänker jag då fan inte göra, inte nu i alla fall.
Jag har ätit så mycket godis att jag vill skita & kräkas
på samma gång (sorry.)
Härlig känsla när man slet ut kroppen totalt
för att få bort tio äckliga kilon sen kommer
den här ännu äckligare sommaren och man går
upp 4,9 kilo på två veckor (2!!)
är det ens fysiskt möjligt eller har jag gett
FBI,NASA, SÄPO fan vet jag, någon smart
människa en anledning att få förlängt på jobbet?
 
älskar det faktum att det här är min första semester ever.
älskar att vi har haft 2 fina dagar på tre veckor.
Den jäveln som tror att jag tänker gå tillbaka till jobbet
är äcklig. Jag ska säga upp mig i ren protest.
jag har fan inte haft någon semester!!
äckligt mycket pengar jag har lagt på att
sitta inne och dunka skallen i väggen.
 
fotboll med mina syskon. Jag var bäst såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela