malinvivi

Helgen.

Publicerad 2012-06-04 19:09:25 i Allmänt

Helgen.
Ja vart ska man börja?
Riktigt mysigt...vissa stunder.
Var jätte kul att mina systrar var här
men var helt jävla utpumpad när
de hade åkt. Jag och Jonas somnade
i 3 timmar på soffan så fort de hade åkt.
I fredags spelade vi spel och kollade
på lets dance (!)
I lördags vaknade vi 07.30 av
att julia hoppade på becca.
Vi åkte vi till A6.
Vi var inne på hm i tre timmar (!!!!)
Jag önskar att jag skämtade.
Det är inte lätt att gå i affärer med
en 11 åring och en 15 åring.
De köpte fina avslutningskläder.
Vi skulle ha gått på Rix fm festival
efteråt men de var helt döda så
vi åkte hem och åt grillad kyckling
och kollade Simpsons istället.
I söndags åkte vi till rosenlund och
badade, sen gick all luft ur oss så
huliganerna fick åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela