malinvivi

Dungen.

Publicerad 2012-06-04 19:21:47 i Allmänt

Idag jobbade jag sista dagen på
dungen. Jag var på skolan klockan 7
I morse för att baka tårta.
Känns tomt utan barnen.
Skönt att jag har mina 10 åringar kvar.
(i alla fall fram till på fredag)
Vi hade avslutningskalas och barnen
var så glada och tacksamma.
Jag hade klippt ut ett hjärta var till alla barn med en personlig text på baksidan.
Vissa barn grät. Jag med, som ett jävla
svin. Cecilia och barnen hade gjort ett häfte till mig med fina bilder som barnen
hade gjort. Så fint. (bilder kommer)

När jag kom hem från jobbet ringde det
på dörren. Där stod en kollega med
en blomma i handen och fina ord i munnen. Hur fantastiskt är inte det?
Hon berättade hur mycket fint jag
har gjort för dessa barn och hur mycket
jag har påverkat. Gråtkalas X2000

Hatar att den här perioden i mitt
liv är slut. Jag vill leva på deras andetag
för all evighet.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-06-07 12:00:05

Gu så fint!!

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-06-11 18:48:42

Du är värd all uppskattning du får Malin<3 Jag förstår att barnen älskar dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela