malinvivi

Bal.

Publicerad 2012-06-14 14:54:16 i Allmänt

Jag skojar inte nu om jag säger att
Ett skott i pannan hade varit lindrigt mot den känslan jag har nu.
En smärta har aldrig varit så pressad.
Jag har spelat golf. Igen.
Jag som lovade mig själv efter förra gången att jag aldrig ska utsätta min kropp för det igen. Jag har fan
Träningsvärk från satan själv.

Ledigheten börjande med
snöstorm & vinterjackan (ungefär)
Vi sov hos mamma i helgen.
Älskar att vara där, det är fint för själen.
I tisdags gick min fina syster balen.
Även fast jag måste säga att hon
Var finast av alla (antar att hon säger upp bekantskapen annars)
Så var hon faktiskt det. En riktig stjärna.

Imorgon tar min syster studenten.
I år är det 4 år sen jag tog min.
Sic. Va mycket som har hänt sen dess,
Dock känns det som om ingenting har gått framåt. Man känner sig fortfarande
Lika vilsen som dessa studenter.


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-06-18 09:52:46

Jag minns det också som igår när du och Mattias gick nedför Storgatsbacken<3 Ni var också helt otroligt snygga<3 Det har varit helt underbart att fått ha er här hemma och få rå om er riktigt. Kom snart tillbaka<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela