malinvivi

Work.

Publicerad 2012-07-12 08:28:25 i

Efter igår behöver jag smärtstillande, Magpumpning & ett nytt humör. Jag var stundtals ensam med 33 barn. 33 barn som har satt ordet kaos i ordlistan. Vi har sjuk personal och ännu värre barn. Det är inte lätt att vara ansvarig över ett fritids där barnen dyker upp när det vill, går när de vill eller har föräldrar som älskar att sprida ut sitt hat på oss. Hoppas på en bättre dag idag, Har ringt in en vikarie för att inte gå under. Vilken sommar. Vilken tur att vi har haft 4 fina dagar i alla fall. I Helgen åker jag, Jonas, Benny & Lina till Göteborg! Sjukt kul. Nästa helg kommer underbart fina Maria till mig i helgen. Kan inte längtar efter något mer. Önska mig lycka till, Nu ska jag bestiga mitt Everest. (skolan där vi odlar små huliganer)

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-07-13 23:22:43

Wohoo!! Kommer bli sååå fint att få spendera tid med dig! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela