malinvivi

Sch.

Publicerad 2012-07-07 14:32:58 i

Nu ska jag göra ett högst personligt Inlägg. Om du har fobi för äckliga saker borde du kolla bort. Vikt & pengar är något som gör oss människor obekväma. Obekväm av tanken att någon skulle Veta hur mycket min kropp väger, Hur lite jag har på banken. Fucking löjligt egentligen. Allt är bara siffror. Du är inte en bättre människa för att din våg visar ett lågt tal & att ditt konto Visar en hög siffra, du är inte heller en sämre människa för att din våg visar en hög siffra men ett desto minde tal på ditt konto. Hur din mun väljer att le, hur mycket kärlek din kropp bär på det är den viktigaste summan. Jag fick en kommentar då någon ville att jag skulle lägga in en bild på min kropp, då jag oftast tar kort på enbart ansiktet. Jag spydde 7 gånger innan jag ens funderade på att faktiskt skriva detta inlägg. Min kropp är något högst personligt för mig, då jag aldrig i mitt liv varit bekväm med den. Så here u go, nu släpper jag min Garden om det nu skulle göra dig Lyckligare. Förra sommaren nådde jag min botten, då vägde jag 82 kilo, Vilket är väldigt mycket för mina 62 Centimeter (vem nu som har bestämt att det skulle vara för mycket) Jag började med Lchf och gick ner till 72 kilo (vilket jag ligger på idag) Mitt mål är att komma ner till 62 kilo. Angående pengar, Jag jobbar heltid + lite till Och får ut 13,200 kronor i månaden. Så nu vet ni. Här får ni två bilder av hur min kropp ser ut just nu. Ingen jävla inhållning av magen, stående i en bättre vinkel just för att se smalare ut, utan det är bara Så här jag ser ut. Jag har en massa bristningar & mina lår har alltid gått ihop.när jag vägde som mest hade jag storlek 42 i byxor. En period tappade jag bort mig själv helt, allt kretsade kring hur jag skulle gå ner dessa kilon, kläder var inte längre roligt, det var något jag hade för att dölja kroppen. Har insett att jag inte vill ödsla min tråkiga energi på något ännu tråkigare.Börja gilla era kroppar! Det ska jag göra, snart.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-07-07 17:10:19

Super starkt av dig min fina Malin! Har inte ens fattat att du har en ny blogg, har endel jävla inlägg att bearbeta! <3

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-07-07 18:40:30

Du är så fantastiskt vacker Malin både på din utsida och din insida. Så stort av dig att våga ta ställning för att man är vacker precis som man är. Att det inte är vår vikt som världen kommer att minnas den dagen vi dör, utan hur vi möter andra människor, hur vi ställer upp för varandra, hur vi sträcker ut en hjälpande hand. Du en en alldeles underbar förebild min älskade dotter för alla människor. Jag lär av dig varje dag<3 Mamma.

Postat av: Bästa systern

Publicerad 2012-07-07 23:41:05

Love you

Postat av: Lina

Publicerad 2012-07-08 21:51:25

Så jävla grym är du!!! Riktigt starkt inlägg och du är snyyyygg!

Postat av: Nandie

Publicerad 2012-07-08 23:40:06

Du är fin Malin <3 och duktig och smart! I love you

Postat av: Thess

Publicerad 2012-07-10 12:33:41

Är helt fantastiskt glad över att jag får vara din vän, du är bäst, fin, underbar you name it! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela