malinvivi

nää.

Publicerad 2012-07-06 19:59:56 i Allmänt

äckliga blogg.
du är vidrig.
fucking freak of nature.
 
bloggen har inte funkat på 55 år.
har inte haft jätte mycket lust till att blogga,
men det säger jag inte.
Det är helt och hållet bloggens fel.
 
Har börjar jobba igen, det känns väl ..............
Kanske ska dra en snabbis om vad som har
hänt i mitt fantastiskt tråkiga liv.
Äckliga sista veckan på semestern regnade bort.
Dock spenderades helgen hos Lina & Benny.
Alltså gah, vilka människor.
Vilken fantastisk personlighet Lina utstrålar.
Så mycket hon vet, så mycket som gör så ont.
Så mycket som ingen annan får veta,
Hon vet hur det känns att inte kunna andas,
hur orden tar slut, hur man kan älska & hata på samma gång.
Hur man står som publik runt ett kaos.
Hon vet hur det känns.
Hon står i samma virvelvind.
Vilken fantastisk, vacker & stark person.
 
Nu kommer loverboy hem,
skulle visst ha städat tills dess, hehehhe. nej.
Fortsätter imon.
 
SAKNAR MARIA & NANDIE.
fantastiska människor som är på en annan planet.
önskar jag hade er nära.
Önskar jag fortfarande visste allt om er.
 
fan va grinig jag blir nu. cuttttter.
 
bye.
 
 man lever tills man dör.
lagom doser sorg, lagom mycket dans.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-07-07 16:16:01

Oj, nu blev jag tårögd.

DU Malin är en sån fantastisk fin människa och vän. Är så glad att jag har dig, men det vet du redan ;)

Tack för att vi kan prata om precis allt, för att vi förstår varandra som många andra kanske inte gör, föratt du är du! ❤

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela