malinvivi

My New boyfriend.

Publicerad 2012-07-18 06:25:15 i

Jag orkar inte att Mohammed 36 kommer fram till mig klockan 5 på morgonen för att bjuda mig på middag. På dålig svenska förklarar han att han vill ha en svensk fru. Jag berättar att jag är förlovad och han får mer eller mindre ett adhd anfall. 1. Nej jag har ingen jävla lust att få kärleksförklaringar klockan 5 på morgonen av en okänd man. 2. Nej jag vill inte i en halvtimmes tid höra att jag har världens vackraste ögon, ögon som krossar riktiga mäns hjärtan. 3. Nej jag vill inte att du ska pussa mig 3 gånger på kinden. 4. Nej du kan inte få mitt nummer. 5. Nej jag heter inte Sara-Stina fast jag ny möjligtvis råkat säga det. Bussen är 25 minuter försenad och jag vet inte vad jag är mest upprörd över, att behöva utstå hans kärleksförklaringar klockan 5 på morgonen till Sara-Stina eller att jag skulle ha kommit försent till jobbet. Jag antar att bilden är okej att lägga upp eftersom att han bad mig ta den.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-07-18 11:58:39

Men HAHAHAAAAA, det här inlägget gjorde min dag, så jävla störd!!

Postat av: sis

Publicerad 2012-07-18 17:05:06

helvete va ful.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela