malinvivi

lever på luft.

Publicerad 2012-07-26 01:15:30 i Allmänt

Dålig info.
Orkar inte prata eller skriva.
Jag återkommer.
 
Dessa dagar lever jag på Joakims ord.
Ord som får mig att känna så mycket.
Så mycket längtan, kärlek, sorg & ren andnöd. 
Tänk att en människa
utan någon som helst närhet kan känna mig så väl.
Jag har känt han i 10 år, men han vet inte ens att jag lever.
Tänk att han kan rädda en människas liv utan att ens
veta att jag andas 5 timmar ifrån han.
Han sjunger saker jag inte kan säga.
ironin i det är papperstunn.
 

"Och som jag önskar du var här nu

Jag vill bara höra dina hjärtslag

Och som jag önskar att vårt krig tog slut

Jag har lärt av mina misstag

Och du är lika ensam som jag"

 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-07-27 01:23:43

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela