malinvivi

Et.

Publicerad 2012-07-10 10:04:30 i

Va underbara ni är! Blev varm i själen av era kommentarer. Ska bara förklara mig lite angående Inlägget om vikt. Självklart kan jag må dåligt över min vikt nu också, det är inget som förändras på en dag, det är något man måste jobba på. Vissa dagar vill jag slita av allt mitt hår i frustration över vikten. Men det går bättre, nu kretsar inte mitt liv runt att vara smal. Nu kretsar det runt att må bra & att vara med människor som ger mig bra energi. Lyckan kan man inte sätta en vikt på. Insåg dubbelmoralen i att jag ville gå ner tio kilo till samtidigt som jag sa att man skulle vara trygg i sig själv. Det spelar ingen roll hur lite du väger, det finns alltid något du ville ändra på. Jag vill gå ner dessa kilon för att må bra! Inte för att jag ska slippa hålla in magen så fort en människa kommer in i rummet. Livet ska inte vara så allvarligt. Vikten är inte på liv eller död, du måste leva livet för att det ska vara värt det. Om du hela tiden är fokuserad på något negativt så kommer du alltid hitta fel på dig själv!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-12 10:34:31

Helt rätt, man är aldrig nöjd. Tänk va mycket, nästan varje människa idag, egentligen måste jobba på. Du är världens finaste Malin!

Längtar tills på lördag :D:D:D iiih

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela