malinvivi

Nässjö!

Publicerad 2012-04-21 18:31:13 i Allmänt

Måste vara den mest känsloladdade
veckan i mitt liv! Döden besökte, Thess klarade sitt frisörprov, dålig vecka på
jobbet och en förlovning.
Döden och kärleken går
hand i hand just nu.
Urladdning like hell.

Alltså. Jag är förlovad.
Jag har världens bästa sambo.
Han totalt överraskade mig.
Så jävla efterbliven som jag är blev
jag helt ställd och vet inte ens vad jag
svarade, jag bara grät som ett jävla svin. Han hade gjorde allt så fint.
Hur lycklig är inte jag som får
spendera mitt liv med den bästa människan på jorden?

Var på bio i torsdags med lina!
titanic, vi grät som två flodhästar
längst bak i salen.

Ikväll ska jag träffa mina fina vänner
i Nässjö, behöver ladda upp med lite
Kärlek!

PUSS!
Ps. Ha överseende med mina
prinskorvfingrar!

Kommentarer

Postat av: thess

Publicerad 2012-04-22 13:02:48

du är värd all lycka i världen malin! Är så glad för din och jonas skull! <3

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-04-22 18:49:55

Grattis till världens finaste Malin och Jonas. Länge leve Kärleken.

Mamma.

Postat av: Lina

Publicerad 2012-04-22 20:56:40

VACKERT! Så himla fint. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela